Mergem la piscina?

Stiu ca titlul vi se va parea inca din start unul nepotrivit, dar chiar daca inca nu ne dam seama perioada piscinelor se apropie, deja cel putin in Craiova temperaturile asa arata.

Iar pentru o astfel de ocazie trebuie si haine pe masura,mai ales ca stim cat de greu este sa te hotarasti asupra unui singur costum de baie, asta a fost si problema mea, dar hai sa o luam cu inceputul.

Am fost invitata la sfarsitul acestei saptamani la o piscina acoperita, dar cum nu ma gandeam ca voi merge prea curand nu aveam un costu, gasisem cateva dar nu ma putea decide asupra unuia singur.Intr-un final am ramas cu acestea doua


Costum de baie gWINNER Anika Max

Costum de baie 1 piesa (intreg)Prevazut la interior cu banda elastica pentru sustinereCupe cu insertii moi detasabileConfectionat din tesatura CarvicoSlip clasicCompozitie: 80% Poliamida 20% Elastan.


Costum de baie gWINNER Angela

Costum de baie 2 pieseCompus din slip si tankiniConfectionat din tesatura CarvicoSlip clasicCompozitie: 80% Poliamida 20% Elastan.

Dar nici acum decizia mea nu era simpla asa ca am apelat la ajutorul celui care urma sa plateasca si spre surprinderea mea a decis sa le luam pe amandoua, bineinteles pentru a nu lasa sa se vada ca nu stie ce sa aleaga, dar nu conteaza eu m-am ales cu doua costume si pot sa ma bucur de o zi la piscina mai devreme.

Lasă un răspuns

