Cadouri pentru barbatul iubit

Nimic nu este mai frumos decat sa ii faci cadouri persoanei iubite si cum se apropie ziua de nastere a prietenului meu am inceput deja sa fac mici pregatiri in secret pentru a evita eventualele probleme. Stiu deja ca are aproximativ tot ce isi doreste si ca nu vrea sa cheltui bani pe ceva inutil si de aceea am reusit cu ajutorul site-lui e-lenjerie.ro sa gasesc fix ceea ce aveam nevoie. Mai exact este vorba de pijamalele Regine stiu ca ii plac aceste produse si de asemenea ca nu mai are pijamale pentru vara . M-am oprit asupra a doua modele, desi alegerea a fost una putin dificila, fiind foarte multe produse pe site. Primul produs ales a fost

Aceasta pijama m-a impresionat prin culoarea nu foarte inchisa si prin faptul ca este una scurta, bumbacul a fost si el de asemenea un factor decisiv. Cu toate acestea nu m-am putut opri din a cumpara si aceasta pijama, care nu are foarte multe in comun cu precedenta , dar totusi culoarea m-a cucerit si mai stiu ca albastrul il prinde foarte bine. Chiar daca pantalonii sunt lungi nu cred ca va fi o problema mai ales ca in unele seri este mai racoare, in acest fel i-am rezolvat si lui o problema si voi putea fi sigura ca se va bucura de cadoul primit. Voi ce pijamale alegeti pentru sotul/prietenul/tatal sau barbatul din viata voastra?

Lasă un răspuns

