Mi-am găsit papuci de casă!

Mă bucur că a-ți început să vizitați acest blog într-un număr cât mai mare și voi încerca să postez mult mai des.

Tema articolului de astăzi este reprezentată de papucii de casă, se apropie anotimpul rece și avem nevoie de papuci pentru a ne încălzi picioarele.

Și de unde să cumpărăm papuci moi și pufoși decât de la e-ciorapi.ro? Aici avem foarte multe modele de papuci fie că vrem unii pentru noi sau doar pentru prichindeii noștrii.

Eu am ales pentru nepoțica mea acest model

Papuci de casa cu animalute, caldurosi si moi, pentru copii, ce se inchid la spate cu arici.

Sunt perfecti pentru copilasi pentru ca au modele foarte frumoase si in plus se inchid la spate deci cel mic nu prea are sanse sa le deschida.

Pentru mine m-am oprit asupra acestui model

Papuci de casa de tip balerini pentru doamne. Au interiorul pufos si calduros din lana, talpa ce previne alunecarea si sunt decorati cu pompoane.

Știu că modelul este mai copilăros, dar mie mi-au plăcut foarte mult pentru că au un interior pufos și cu siguranță la iarnă voi avea parte de căldură.

Voi ce papucei preferați pentru voi și pentru micuți voștrii?

Lasă un răspuns

