Lenjerii de corp splendide

Subiectul de astăzi, este unul puțin mai special, dragi cititori, mai ales că în general nu prea îmi place să prezint lenjerii intime, dar de data aceasta nu m-am putut abține.
În urmă cu câteva săptămâni am intrat pe site-ul e-lenjerie.ro ca să îmi caut ceva și am descoperit niște perechi foarte frumoase de lenjerie intimă. Până acum nu mai observasem modele diferite decât la chiloții tanga, era pentru prima dată când mă încântau și chiloții normali.
M-am oprit pentru prima dată asupra acestei perechi


Chilot clasic DIDU.

Chilot DIDU disponibil in 2 variante de culoare: alb sau negru.

Unde am rămas încântată de model, până la urmă m-am oprit asupra culorii alb pentru că eram sigură că așa vor arăta cel mai bine.
Mai apoi am descoperit și această pereche


Chilot clasic ABRA.

Chilot clasic cu talie inalta confectionat din microfibra si decorat cu insertii de dantela. Culori disponibile: alb si negru.Compozitie: 83% Poliamida, 17% Elastan (MICROFIBRA)

Modul în care dantela era pusă mi-a captat atenția și până la urmă m-am ales cu două perechi de lenjerie intimă noi și cu dorința de a-mi mai cumpăra și alte modele.
Pe voi ce modele de pe site vă atrag?

Lasă un răspuns

