Lenjerii sexi de Halloween

Tocmai a trecut Halloween-ul și am uitat să vă spun ce achiziții mi-am făcut pentru aceea seară, nu îmi place să mă deghizez în fantome sau alceva ci în lucruri simple, de aceea am ales un costum de pisică.
Nu este vorba de unul simplu ci de unul foarte sexi luat de la depozituldelenjerie.ro


Costum sexy Obsessive Pussycat

Costum sexy, Obsessive Pussycat Costum sexy de pisica senzuala perfect pentru femeile indraznete. Setul contine 10 piese: corset din imitatie de piele lacuita cu decolteu adanc, chilot clasic, curea lacuita, ciorapi pana la genunchi, manusi (2 bucat

Este vorba de un costum special creat după cum puteți observa mai sus, sinceră să fiu am rămas impresionată de calitatea pieselor primite, așa că am decis să mai îmi iau un costum, de data aceasta mult mai sexi


Obsessive Imperia teddy

Bod sexy, Obsessive Imperia teddy Body sexy cu un design intrigant care cucereste pe oricine, confectionat din tulle si dantela delicata. Liniile intregului design-ul au un efect optic irezistibil: subtiaza talia si subliniaza gratia trupului feminin

Ce părere aveți de alegerile făcute?

Lasă un răspuns

