Vreau un babydoll

A trecut ceva timp de cand mi-am mai dorit ceva, dar acum chiar m-am indragostit de un babydoll de pe site-ul e-lenjerie.ro, este pur si simplu un model frumos, care sunt sigura ca ii va placea si iubitului meu. Este vorba de acest articol:


Babydoll OBSIDIAN

Babydoll sexy realizat din tulle transparent si infrumusetat cu fundite satinate si dantela senzuala in zona bustului si sub bust. Chilot tanga asortat inclus.Compozitie: 92% poliamida, 7% elastan, 1% bumbac

Imi place foarte mult modelul este atat de sexy, cu toate acestea nu stiu daca sa il iau sau nu. Nu am mai purtat pana acum o astfel de lenjerie si nu stiu daca imi va sta bine cu ea.
Voi ce parere aveti? Materialul am vazut ca este unul destul de bunicel mai ales ca vorbim de un astfel de pret…
De pe site m-a mai atras si modelul acesta


Babydoll TOURMALINE

Babydoll realizat din tulle si dantela senzuala in nuanta corai. Partea de jos este finisata cu volanase feminine care subliniaza frumusetea corpului. Chilot tanga asortat inclus.Compozitie: 92% poliamida, 7% elastan, 1% bumbac

Voi ce parere aveti sa imi cumpar sau nu unul? si daca da ce model?


Lasă un comentariu